Новини

Свято «Зима на ВДНГ» відвідали майже 500 тисяч гостей

Свято «Зима на ВДНГ» відвідали майже 500 тисяч гостей

Справжня казка тривалістю 50 днів «Зима на ВДНГ» завершила свою роботу. 3 3 грудня по 22 січня найбільший в Україні парк зимових розваг відвідало майже півмільйона гостей.

Головна льодова арена країни площею більше ніж 4000м², Резиденція Діда Мороза, тюбінгові гірки, Замок крижаних скульптур, театр вражень «Гуляндія», різдвяний ярмарок та смачна їжа «Баварського двору».  А ще контактний зоопарк Animal Park, мотузковий парк та парк гойдалок.

«Цього року ми реалізували проект силами ВДНГ за підтримки партнерів. Для нас це був дуже важливий проект, що аккумулював усі ресурси – менеджмент, креатив і всі комунальні, технічні сервіси. Ми зіткнулися з багатьма складнощами і задачами, але всі співробітники дуже завзято поставилися до проекту і нам вдалося створити всі умови для відпочинку наших гостей», - розповіла арт-директор ВДНГ Ольга Сафіна.

Робота над проектом тривала 4 місяці. Партнерами та співорганізаторами проекту стали сервіс продажу квитків «Укртікет», компанія SportLab, «Айс-Юа», Dinner's,  pr-агенція Don’tStop. Генеральним партнером — група компаній 1+1 та радіогрупа УМХ.

Художник-декоратор проекту Марія Кобилецька у колаборації з компанією «Екта»  створили унікальну діджитал-ялинку, яку було встановлено на головній площі.  

«Уже другий рік поспіль, завдяки зимовим активностям, ВДНГ працює у холодний період. Це дозволяє утримувати темп розвитку. Цього року ми опиралися на досвід наших партнерів – проект «Зимова країна», що було організовано однією з найкращих команд StarLightEntertaiment. Наше рішення стосовно вільного входу дозволило збільшити відвідуваність до півмільйона гостей», — розповідає генеральний директор ВДНГ Максим Бахматов.

По закінченню проекту свою роботу продовжать дві локації: перший в Україні Smart Robots Центр та унікальний сферичний кінотеатр Teleport360.

«Для нас це вкрай важливо, оскільки у концепті розвитку ВДНГ інноваційні та освітні проекти займають пріорітетне місце. І відтепер два центральні павільйони системно працюють в форматі Edutainment (знання та враження)», —  директор з розвитку Макс Яковер.

Проект підтримали компанія «Київстар» та солодкий бренд «Світоч».

Через високу популярність у відвідувачів роботу Замку крижаних скульптур, тюбінгових гірок, ярмарку та Баварського двору продовжено до Масляної. Її святкування на ВДНГ відбудеться 25-26 лютого.

ЦИФРИ ПРОЕКТУ

  • 16 локацій зимового парку
  • 3728 дітей з дитячих будинків, інтернатів, дітей воїнів АТО та родин з особливими потребами відвідали активності парку безкоштовно в рамках соціальної відповідальності ВДНГ.
  • У 16 розважальних програмах взяли участь понад 500 артистів (народні хори, музичні колективи, шоу барабанщиків, аніматори, ведучі).
  • Дід Мороз отримав 9889 листів з побажаннями
  • Для створення головної ковзанки країни знадобилося 55000 метрів труби, 30 м3 етиленгліколю, 200 тонн металевого конструктиву, 2 чилери 280 квт, гідромодуль 45 квт
  • 40 ярмаркових будиночків та фудкортів
  • Вага 8-метрової діджитал-ялинки більше 2000 кг.  
  • 3545 м різнокольорових гірлянд для прикрашення території

Дивіться також